Ik wil mijn product thuis laten bezorgen. Welke mogelijkheden zijn er?

Bij BCC kunt u elk product uit het assortiment gratis laten bezorgen. Hieronder vindt u een overzicht van onze aflevermethoden:

Uw bestelling bestaat uit: Mogelijke aflevermethoden:
1 of meer producten tot 30 kilo en/of TV's t/m 42 inch*
  • Afhalen bij BCC
  • PostNL Pakketservice
1 of meer producten vanaf 30 kilo en/of TV's groter dan 42 inch
  • Afhalen bij BCC
  • BCC Bezorgservice
Producten uit beide hierboven genoemde categorieën
  • Afhalen bij BCC
  • BCC Bezorgservice
  • De BCC Bezorgservice kan uw bestelling 7 dagen per week bij u thuisbezorgen. Uw bestelling wordt op de afgesproken tijd bij de voordeur in uw woning afgeleverd. Indien u voor 12.00 uur bestelt, kan dit al de volgende dag (Next Day Delivery).Voor aanvullende diensten, zoals het op de juiste plek zetten, het uitpakken en het installeren van uw aankoop, betaalt u iets extra. Als u gebruikmaakt van onze installatieservice is Next Day Delivery helaas niet mogelijk. Oude apparaten nemen we gratis voor u mee terug. Wij verzoeken u dit bij uw bestelling aan te geven. Let op: BCC bezorgt niet op de Waddeneilanden, bezorging op Texel uitsluitend op aanvraag. Voor bezorging op zondag betaalt u een toeslag van € 19,95.
  • Producten tot 30 kilo en TV's met een beeldmaat t/m 42 inch worden standaard via de pakketservice van PostNL verzonden. Ook dit is gratis. Als u voor 22.00 uur bestelt, kunt u uw bestelling de eerstvolgende bezorgdag verwachten (PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag). U kunt ook een afwijkende bezorgdatum kiezen. Aan de hand van uw ordernummer kunt u de zending via Track & Trace van PostNL volgen.

* Als u bij producten tot 30 kilo of TV's met een beeldmaat t/m 42 inch een andere bezorgmethode kiest dan de gratis basisbezorging en gebruikmaakt van onze aanvullende diensten, wordt uw bestelling niet door PostNL maar door de BCC Bezorgservice bezorgd. Afhankelijk van de door u gekozen bezorgmethode zetten onze bezorgers uw apparaat op zijn plek, sluiten het aan en installeren het. Als u dat van te voren heeft aangegeven, nemen zij ook uw oude apparaat mee retour.

Kan ik een product ook online bestellen en afhalen bij BCC?

Ontvang nu een BCC Cadeaukaart van 5,- als u uw online bestelling afhaalt in een van onze winkels!
Deze actie is geldig van 16 t/m 31 december 2014. Het tegoed op de Cadeaukaart kunt u gebruiken voor uw volgende aankoop bij BCC.

U kunt uw online bestelde product zonder bijkomende kosten afhalen in een BCC winkel bij u in de buurt of als dat in het bestelproces als mogelijkheid staat aangegeven in ons magazijn in Schiphol-Rijk. U bestelt en betaalt online, waarna het product in de winkel van uw keuze gereserveerd wordt.

Tijdens de openingstijden van de gekozen winkel laten we u binnen een uur per e-mail weten dat uw bestelling voor u klaarstaat. Wacht om onnodig wachten of teleurstellingen te voorkomen altijd dit bericht af voor u naar de winkel gaat. Ook als uw bestelling niet kan worden klaargezet wordt vanuit de winkel binnen een uur contact met u opgenomen. Is een product niet op voorraad in de winkel van uw keuze, dan laten wij u weten wanneer dit product in dit filiaal weer voorradig is. Meestal is dat binnen 3 werkdagen. Als u naar de winkel of het magazijn gaat om uw product af te halen, neem dan een een afdruk van uw orderbevestiging mee. Indien u uw bestelling met een creditcard betaalde, dient u die te kunnen tonen. Dit om misbruik van uw gegevens te voorkomen. Onze verkoopadviseurs kunnen u tevens naar uw legitimatiebewijs vragen.

Besluit u in de winkel toch voor een ander product te kiezen (dit is altijd mogelijk), dan betalen wij u een eventueel teveel betaald bedrag terug. Ziet u in het geheel af van uw aankoop, dan storten wij het aankoopbedrag terug op uw bankrekening. Wij betalen u in dat geval niet contant terug in de winkel.

Wat kost het om mijn bestelling te laten bezorgen?

Of uw bestelling nu door PostNL Pakketservice of door de BCC Bezorgservice geleverd wordt: bij BCC betaalt u geen verzendkosten. Het product wordt in beide gevallen standaard bij de voordeur in uw woning afgeleverd (Basisbezorging). Voor aanvullende diensten, zoals het op de juiste plek zetten, het uitpakken en het installeren van uw aankoop, betaalt u iets extra. U vindt de actuele tarieven op de pagina Installatie en inbouw. Deze services en het gratis meenemen van uw oude apparaat zijn alleen mogelijk als uw bestelling geleverd wordt door de BCC Bezorgservice. Voor bezorging op zondag betaalt u een toeslag van € 19,95.
Wanneer uw voordeur zich op de vijfde verdieping of hoger bevindt en uitsluitend per trap bereikbaar is, dan zullen de medewerkers van de BCC Bezorgservice uw bestelling op de vierde verdieping neerzetten.

Neemt BCC mijn oude apparaat mee retour?

Als uw bestelling bezorgd wordt door de BCC Bezorgservice, dan nemen wij uw oude apparaat gratis voor u mee. Wij verzoeken u wel dit of in de winkel of in onze webshop aan te geven bij uw bestelling. Op onze website doet u dit door deze gratis service toe te voegen aan uw winkelwagen. Let op! Uw oude apparaat dient gereed te zijn voor transport, dus bijvoorbeeld leeggepompt (wasmachine) en ontdooid (vriezer). Wanneer u kiest voor basisbezorging, waarbij uw bestelling bij de voordeur in uw woning wordt afgeleverd, dient uw oude apparaat ook bij de voordeur klaar te staan om meegenomen te worden.

Kan BCC mijn bestelling op zijn plaats zetten, inbouwen of installeren?

Altijd de beste service, dat is zeker BCC. Indien u dat wilt zetten we uw bestelling op zijn plek, installeren we uw product, installeren we een extra trekschakelaar, veranderen we de draairichting van de deur van uw koelkast, verlengen we het stroomsnoer of bouwen we uw inbouw apparaten in. Welke mogelijkheden er zijn en wat dit kost is afhankelijk van uw wensen en van het product. Over wat BCC wel en niet doet, leest u meer op de pagina Installatie en inbouw.

Kan ik producten in één bestelling op verschillende manieren laten bezorgen?

Per bestelling is slechts één bezorgmethode mogelijk. Zodra de bestelling in zijn geheel geleverd kan worden, worden de producten tegelijk bezorgd. Wilt u producten bestellen en gebruikmaken van verschillende bezorgmethoden, of wilt u een product thuis laten bezorgen en een ander product afhalen in de winkel, dan verzoeken wij u deze producten apart te bestellen.

Bezorgt BCC in heel Nederland?

Bestellingen die via PostNL worden verzonden, kunnen in heel Nederland worden bezorgd. Voor bestellingen die geleverd worden door de BCC Bezorgservice moeten we helaas een uitzondering maken voor de meeste Waddeneilanden: slechts op Texel kunnen wij bezorgen, en dan uitsluitend in overleg met uw verkoopadviseur of ons Contact Center. In uitzonderlijke gevallen levert BCC ook in België. Wilt u van deze mogelijkheid gebruikmaken, neem dan contact op met ons Contact Center.

Kan mijn bestelling de volgende dag al worden bezorgd?

Als u een product bestelt op bcc.nl, kan uw aankoop de volgende dag al worden thuisbezorgd.

  • Bestellingen die wij via PostNL verzenden, kunt u de volgende dag al in huis hebben. Dit geldt voor bestellingen op zondag t/m vrijdag tot 22.00 uur Als u op zaterdag bestelt, wordt uw aankoop op maandag bezorgd.
  • Ook grotere en zwaardere producten, zoals uw nieuwe koelkast of wasmachine, kunnen we via onze BCC Bezorgservice de volgende dag al bij u thuisbezorgen, 7 dagen per week! Wanneer u gebruik wilt maken van deze Next Day Delivery service, kunt u uw product tot 12.00 uur bestellen. Next Day Delivery is helaas niet mogelijk als u bij aflevering gebruik wilt maken van onze installatieservice. De beschikbaarheid kan per bezorggebied verschillen. De actuele mogelijkheden vindt u in de bezorgkalender die u tijdens uw bestelling getoond wordt.

Bezorgt BCC ook in het weekend?

BCC bezorgt 7 dagen per week, dus ook op zaterdag en zondag. Maakt u gebruik van de BCC Bezorgservice en laat u uw bestelling op zondag bezorgen, dan betaalt u een toeslag van € 19,95. Afhankelijk van de gekozen afleverservice kan het voorkomen dat bezorging op zondag niet mogelijk is.

Hoe weet ik of een product in de winkel op voorraad is?

Als u wilt weten of een product bij de BCC winkel van uw keuze op voorraad is, dan kunt u dat via de website van BCC eenvoudig nagaan. Indien bij het product van uw keuze staat dat het mogelijk is het zelf af te halen ('Zelf afhalen: Beschikbaar') scrolt u op de productpagina van het betreffende artikel naar beneden. Bij 'Winkelvoorraad' vult u uw postcode in. U krijgt nu voor de dichtstbijzijnde BCC winkels de voorraadstatus van het product te zien.

  • Een groen BCC-icoon geeft aan dat het product in deze winkel op voorraad is. Als u het online bestelt, kunt u het na maximaal 1 uur bij ons afhalen.
  • Een blauw BCC-icoon geeft aan dat het product in deze winkel niet op voorraad is. Als u het online bestelt, kunt u het na maximaal 3 werkdagen bij ons afhalen.
  • Een grijs BCC-icoon geeft aan dat het product in deze winkel niet op voorraad en ook niet leverbaar is.

Wacht als u bestelt wel altijd de afhaalbevestiging af die wij u per e-mail toezenden.

Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?

  • Voor bestellingen die door de BCC Bezorgservice worden geleverd kunt u één dag voor de afgesproken bezorgdatum na 16.00 uur op de site zien wanneer wij uw bestelling komen afleveren. Dit doet u door bovenaan de pagina op 'Order status' te klikken en uw ordernummer in te vullen. Dit ordernummer vindt u in uw bevestigingsmail of op de orderbon die u in de winkel ontving. Wij werken in bloktijden van 2 uur, zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten. Heeft u ons bij uw bestelling uw mobiele telefoonnummer gegeven, dan ontvangt u bovendien een sms'je zodra de bezorgtijd bekend is. Voor meer informatie over bezorgtijden kunt u bellen naar ons Contact Center (0900-0555, lokaal tarief).
  • Bestellingen die via PostNL worden verzonden kunnen aan de hand van het ordernummer op dezelfde wijze worden gevolgd. Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaten heeft, linken we u via de BCC-site automatisch door naar de Track & Trace pagina van PostNL, die in de meeste gevallen ook een indicatie geeft wanneer u uw bestelling kunt verwachten.

Wat zijn de voordelen van de BCC Bezorgservice?

De BCC Bezorgservice bezorgt in bloktijden van 2 uur. U weet dus waar u aan toe bent en hoeft niet onnodig lang te wachten. Bovendien kondigen wij de bezorging van uw bestelling aan via een sms-bericht.

Voordelen van de BCC Bezorgservice:

  • Bezorging* in bloktijden van 2 uur
  • Bezorging 7 dagen per week**
  • Professionele, goed opgeleide bezorgers
  • Uw oude apparaat wordt meegenomen
  • Betalen bij aflevering. Voor uw en onze veiligheid kunt u uitsluitend met PIN betalen. Let op: veel banken hebben het bedrag dat u kunt pinnen gelimiteerd tot € 2500,00 per dag. Voor pinbetalingen van een hoger bedrag dient u vooraf contact op te nemen met uw bank.

Als u dat wilt, nemen de bezorgers gratis uw oude apparaat mee terug. Wij verzoeken u dat ons wel bij aankoop van het product te laten weten. Oude apparaten worden alleen retour genomen en worden niet op een ander adres afgeleverd. Het afvoeren van het oude apparaat is onherroepelijk en onvoorwaardelijk. Zorg ervoor dat het apparaat losgekoppeld en 'schoon' klaarstaat voor transport (als uw nieuwe product bij de voordeur wordt afgeleverd, dient ook het oude apparaat daar klaar te staan). Let op: achtergebleven water uit uw oude wasmachine of koelkast kan lekken. Schade ontstaan door transport van het oude apparaat binnen uw woning is geheel voor uw eigen risico. U dient wasmachines daarom leeg te pompen en vriezers te ontdooien.
* BCC bezorgt met uitzondering van Texel niet op de Waddeneilanden. Bezorging op Texel uitsluitend in overleg met uw verkoopadviseur of het Contact Center.
** Kiest u voor bezorging op zondag, dan betaalt u een toeslag van € 19,95.

Hoe kan ik betalen bij de bezorgers van BCC?

Maakt u gebruik van de BCC Bezorgservice, dan kunt u ook bij aflevering betalen (onder rembours). Voor uw en onze veiligheid kunt u bij onze bezorgers uitsluitend met PIN betalen. Zij kunnen helaas dus geen contant geld accepteren. Ook betalen met de BCC Cadeaukaart, Giftcard of Spaarkaart is bij onze bezorgers niet mogelijk. Let op: veel banken hebben het bedrag dat u kunt pinnen gelimiteerd tot € 2500,00 per dag. Voor pinbetalingen van een hoger bedrag dient u vooraf contact op te nemen met uw bank.