Garantie en retouren

Mocht jouw product onverhoopt toch defect raken, dan lossen wij dat snel en eenvoudig voor je op. Je kunt via het aanvraagformulier of via je MijnBCC account direct online een reparatieaanvraag indienen of contact opnemen met onze klantenservice.

Graag ontvangen wij bij je reparatieaanvraag een uitgebreide klachtomschrijving, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Na je reparatieaanvraag nemen we binnen 2 uur op werkdagen contact met je op om direct te kijken naar de beste oplossing.

 

Garantie

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie van je product. Bij een defect aan je product, kun je natuurlijk bij ons terecht voor een reparatie. Wij repareren je product kosteloos als het defect onder de garantie valt. De garantievoorwaarden kun je nalezen in het meegeleverde garantieboekje bij je product of op de website van de fabrikant.

Repareren buiten de garantievoorwaarden

Heb je jouw product langer dan 2 jaar geleden gekocht, of is je product defect gegaan als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Ook dan zorgen wij dat het voor je wordt opgelost. Het kan dan voorkomen dat de reparatie dan niet binnen de garantievoorwaarden valt en er kosten in rekening worden gebracht. Wij berekenen altijd dan wel de onderzoekskosten aan je door. We nemen dan altijd eerst contact met je op over de mogelijkheden om je product tegen betaling te repareren.

Service Plus Polis

Wil je niet voor verrassingen komen te staan? Kies dan bij aankoop van je product voor een Service Plus Polis. Dit kan nog t/m 30 dagen na aankoop.

Met de Service Plus Polis bepaal je zelf hoe lang je de garantietermijn vastlegt. Een technisch defect buiten jouw schuld hoef je niet aan te tonen, je hoeft geen onderzoekskosten te betalen en als reparatie niet mogelijk blijkt, ontvang je kosteloos een vervangend product, identiek of vergelijkbaar op basis van de oorspronkelijke aankoopwaarde.

Indien je product voor reparatie redelijkerwijs niet bij een van onze winkels kan worden afgegeven, repareren wij aan huis of halen we het bij je op. Hiervoor worden geen voorrij- en bezorgingskosten in rekening gebracht. Met de Service Plus polis profiteer je bij TV’s of stofzuigers ook nog eens van een leentoestel. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden voor de Service Plus Polis.

Product gekocht bij IT’s, Harendse Smid of Micro-Electro*?

Ook dan ben je bij ons van harte welkom om je product voor reparatie aan te bieden. Wij lossen het graag snel en vakkundig voor je op.

*Van toepassing op productgroepen uit het BCC assortiment. Voor aankopen bij It's Electronics uitsluitend van toepassing op producten die zijn gekocht bij de door BCC overgenomen winkels in Sliedrecht en Hellevoetsluis en bij de voormalige It's filialen Barendrecht, Dordrecht, Gorinchem, Naaldwijk, Ridderkerk, Schiedam, Vlaardingen en Zwijndrecht.

 

Retouren

Product terugsturen

Ben je toch niet tevreden met je aankoop? Binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na aankoop kun je je product aan ons retour sturen of terugbrengen naar een van onze winkels. Op het terugsturen van producten gelden enkele uitzonderingen.

Bestelling annuleren

Heb je een product besteld en heb je je toch bedacht? Geen probleem, wij regelen het voor je. Annuleren kan heel gemakkelijk via contact opnemen met onze klantenservice.

Retour van je aankoopbedrag tot €50,-

In de winkel krijg je bij het terugbrengen van je aankoop direct je aankoopbedrag in contacten terug. Heb je een online aankoop gedaan, dan zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag direct aan je wordt overgemaakt, zodat het binnen een week op je rekening staat.

Retour van je aankoopbedrag vanaf €50,-

Wij maken je aankoopbedrag direct aan je over, zodat het binnen een week op je rekening staat.