0 producten

Hoe weet ik zeker dat ik bij BCC bestel?

Online winkelen is snel, veilig en gemakkelijk, ook bij BCC. Helaas komt het voor dat malafide websites misbruik proberen te maken van onze goede naam met sites die die verdacht veel op de onze lijken. Controleer daarom voor u gaat bestellen altijd het webadres in uw browser: alleen op www.bcc.nl, outlet.bcc.nl en www.bccinruil.nl winkelt u écht bij BCC. Onze afzonderlijke winkels hebben geen eigen websites, en wij maken behalve in de beveiligde betaalomgeving ook nooit gebruik van .com of .net-domeinnamen. Dat is zeker bcc.nl!

Hoe vind ik mijn product op bcc.nl?

Als u al precies weet wat u zoekt, dan kunt u de zoekbalk aan de bovenzijde van onze homepage gebruiken en bijvoorbeeld het typenummer invullen. Weet u dit niet, of bent u zich nog aan het oriënteren, dan kunt u gebruikmaken van de categorieën en subcategorieën waarin we ons uitgebreide assortiment hebben ingedeeld. Zo vindt u een LED TV onder 'Beeld en geluid', en een tablet onder 'Computer'. Wanneer u het complete aanbod binnen een productgroep, bijvoorbeeld LED TV's, in beeld heeft, kunt u de producten sorteren op merk (alfabetisch of omgekeerd alfabetisch) of prijs (oplopend of aflopend). Daarnaast kunt u de producten filteren met behulp van de handige filters aan de linkerzijde van uw scherm. Zo kunt u alleen TV's van een bepaald merk selecteren, of TV's met een door u geselecteerd beeldschermformaat. U kunt ook verschillende filters combineren. Elk product heeft een eigen pagina, waarop u foto's, een omschrijving maar ook alle belangrijke technische specificaties van het product vindt. Als u uw keuze bepaald heeft, klik dan op de button 'In winkelwagen'.

Tip: De BCC Keuzehulp is een online verkoopadviseur die aan de hand van uw antwoorden op een aantal eenvoudige meerkeuzevragen producten selecteert die volledig aansluiten bij uw wensen. Een uitleg van de technische specificaties en tips die bij het bepalen van uw keuze van belang kunnen zijn, vindt u voor verschillende producten in ons BCC Kiesadvies.

Hoe kan ik producten met elkaar vergelijken?

Twijfelt u tussen twee of meer producten? Dan kunt u ze eenvoudig met elkaar vergelijken door in het productoverzicht of op de eigen pagina van het product het vakje 'Vergelijk' aan te vinken. U krijgt vervolgens een overzicht van maximaal 5 te vergelijken producten te zien. Wanneer u op de groene knop 'Vergelijken' klikt, worden u de specificaties van de geselecteerde producten in een overzichtelijke tabel getoond.

Kan BCC mij helpen bij het maken van mijn keuze?

Bij BCC krijgt u altijd het beste advies. Dat is zeker. Als u behoefte heeft aan meer informatie over een artikel dan u in de omschrijving, de technische specificaties en in het BCC Kiesadvies op onze website vindt, kunt u altijd terecht bij de deskundige verkoopadviseurs in onze winkels. Wilt u producten selecteren aan de hand van een aantal eenvoudige meerkeuzevragen, dan kunt u gebruikmaken van de BCC Keuzehulp.

Ook de medewerkers van ons Contact Center zitten voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt ze op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur bereiken via 020 334 88 88. Via het Contact Center kunt u ook een afspraak maken met een verkoopadviseur in een van onze winkels.

Hoe kan ik op de website een product uit de BCC folder vinden?

De snelste manier om een product uit onze folder te vinden, is door het typenummer in te vullen in de zoekbalk, of door in de online versie van de folder, die u op de voorpagina van onze site vindt, op het product te klikken. De productpagina van het artikel wordt dan direct getoond.

Hoe bestel ik een product?

Als u een product in uw winkelwagen heeft geplaatst, daarbij een aflevermethode heeft geselecteerd en (optioneel en afhankelijk van het product) een of meer aanvullende producten of diensten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd kunt u of verder winkelen, of uw bestelling definitief maken door op de groene button 'Bestelling afronden' te klikken. Als u nadat u verder hebt gewinkeld wilt afrekenen, kunt u rechtsboven in uw scherm op 'Uw winkelwagen' klikken. In beide gevallen doorloopt u vervolgens stapsgewijs de bestelprocedure.

Welke stappen doorloop ik in de bestelprocedure?

Als u de inhoud van uw winkelwagen gaat afrekenen en daarmee uw bestelling definitief maakt, doorloopt u 5  stappen. U kunt tijdens het bestelproces altijd terug door op een eerder tabblad te klikken. Wij adviseren u hiervoor geen gebruik te maken van de back-toets van uw browser. De 5 stappen die u doorloopt zijn:

  1. Winkelwagen.  Hier ziet u een overzicht van uw bestelling. U kunt deze nog wijzigen, bijvoorbeeld door producten te verwijderen, aanvullende diensten te wijzigen of toe te voegen of indien mogelijk de aflevermethode te veranderen.
  2. Bezorging. Afhankelijk van de gekozen aflevermethode, kunt u hier na het invoeren van uw postcode een datum kiezen voor bezorging door de BCC Bezorgservice of de DHL Pakketservice. Dit is van belang om u de opties voor bezorging in uw woonplaats op maat te kunnen aanbieden. Haalt u uw product af in de winkel, dan zijn de stappen 2 en 3 omgedraaid, en kunt u nadat u zich heeft aangemeld of geregistreerd in stap 3 het BCC filiaal selecteren waar u uw bestelling wilt afhalen.
  3. Uw gegevens. Wij verzoeken u zich aan te melden of te registreren. Wilt u de factuur op een ander adres ontvangen dan het bezorgadres, dan kunt u nadat u het vinkje voor 'Gelijk aan bezorgadres' verwijderd heeft het gewenste factuuradres invullen. Klik op de groene button om naar de volgende stap te gaan.
  4. Betalen. U kunt producten direct afrekenen met iDeal of met uw creditcard. Wordt uw aankoop bezorgd door de BCC Bezorgservice, dan kunt u ook bij aflevering betalen (onder rembours). Voor uw en onze veiligheid kunt u bij onze bezorgers uitsluitend met PIN betalen. Heeft u uw keuze gemaakt, dan vragen wij u te bevestigen dat u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden. Klik vervolgens op 'Bevestig uw order' om naar de laatste stap te gaan.
  5. Orderbevestiging. In de laatste stap ziet u een overzicht van uw bestelling en kunt u uw order bevestigen. Vervolgens ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Meer informatie over bezorgen en afhalen vindt u hier.

 

Hoe kan ik betalen bij BCC?

Producten die u op bcc.nl bestelt kunt u op de volgende manieren betalen:

Via iDeal
U betaalt direct vanuit de vertrouwde internetomgeving van uw bank. Dit is veilig, gemakkelijk en snel.
 

Met uw creditcard
Op bcc.nl kunt u betalen met de creditcards van Mastercard, American Express en Visa.

Paypal
Op bcc.nl kunt u betalen met Paypal.

VVV Giftcard
Op bcc.nl kunt u betalen met VVV-Giftcard.
 

freeBees
Bij BCC kunt u online en in de winkels betalen met FreeBees.
 

Onder rembours (PIN)
Maakt u gebruik van de BCC Bezorgservice, dan kunt u ook bij aflevering betalen. Voor uw en onze veiligheid kunt u bij onze medewerkers uitsluitend pinnen. Let op: veel banken hebben het bedrag dat u kunt pinnen gelimiteerd tot 2500,- per dag. Voor pinbetalingen van een hoger bedrag dient u vooraf contact op te nemen met uw bank.

U kunt op bcc.nl en in onze winkels ook betalen met de BCC Cadeaukaart. Met de VVV Cadeaubon kunt u alleen in onze winkels terecht.

 

Kan ik bij BCC in termijnen betalen of op rekening kopen?

Ja, in onze winkels kunt u aankopen vanaf 250.- gespreid betalen. Neem hiervoor een geldig legitimatiebewijs en een bankpas mee. Vraag de verkoopadviseur in de winkel naar de voorwaarden. Op bcc.nl is het momenteel nog niet mogelijk in termijnen te betalen of op rekening te kopen.

Hoe weet ik dat ik niet teveel betaal?

Bij BCC weet u zeker dat u nooit te veel betaalt. Daarom controleren wij dagelijks de prijzen bij vergelijkbare concurrenten. Zijn deze prijzen lager, dan passen wij onze prijzen daar direct op aan. Dit doen we ook bij acties van concurrenten, zoals in folders en kranten en op radio en TV.

Hoe we ook ons best doen, het kan gebeuren dat wij een lagere prijs bij een concurrent over het hoofd zien. Daarom is er de BCC Prijsgarantie. ziet u het product van uw keuze of uw aankoop elders toch voordeliger, dan passen wij de prijs aan of betalen wij u het prijsverschil terug, zelfs tot twee weken na aankoop. Alle op bcc.nl gecommuniceerde prijzen zijn inclusief btw.

Hoe werkt de BCC Prijsgarantie?

Ziet u een lagere prijs? Laat het ons weten! Als u het product in een van onze winkels heeft gekocht, kunt u met uw aankoopbewijs tot 14 dagen na aankoop terecht bij een van onze verkoopadviseurs. Kocht u uw product op bcc.nl of telefonisch, dan verzoeken we u contact opnemen met het BCC Contact Center via 020 334 88 88. Wij betalen u het prijsverschil terug indien aan de onderstaande voorwaarden is voldaan.

  • Het artikel heeft bij de alternatieve aanbieder hetzelfde typenummer als bij BCC.
  • Het artikel is bij de concurrent in nieuwstaat en direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking.
  • Het artikel is ook bij de alternatieve aanbieder voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs.
  • Het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.
  • Brengt de alternatieve aanbieder verzendkosten in rekening, dan dienen deze bij de lagere verkoopprijs van deze aanbieder te worden opgeteld.
  • De lagere verkoopprijs moet door BCC gecontroleerd kunnen worden.
  • Is de lagere prijs het gevolg van een kortingsactie, dan hanteert BCC dezelfde actievoorwaarden.
  • Schade- en showartikelen zijn uitgesloten van de BCC Prijsgarantie.
  • De BCC Prijsgarantie is niet van toepassing op (telecom)abonnementen bij andere aanbieders.
  • De BCC Prijsgarantie is na het moment van aankoop 14 dagen geldig.

De BCC Prijsgarantie is van toepassing op de winkels en websites van de volgende concurrenten:

AO.nl, Blokker, BOL.com (m.u.v. partnerprogramma), Coolblue, Electroworld, EP, Expert, MediaMarkt en Wehkamp

In onze winkels is de BCC Prijsgarantie bovendien van toepassing op concurrerende aanbieders die zich binnen een straal van 20 kilometer van de betreffende BCC winkel bevinden.

Hoe ontvang ik een cashback of een gratis product bij mijn aankoop?

Regelmatig bieden wij producten aan waarop u geld terugkrijgt of waarbij u een gratis product ontvangt via de producent. In de meeste gevallen moet u uw aankoop daarvoor bij deze producent registreren. Tijdens de actieperiode staat op onze website bij het actieproduct vermeld hoe u dit doet en vindt u ook een link naar meer informatie over de betreffende actie. Als de actie verlopen is, heeft u meestal nog even de tijd om uw aankoop te registreren. Daarvoor kunt u terecht op de website van de producent. Een overzicht van lopende acties vindt u op onze speciale actiepagina.

Welke algemene voorwaarden hanteert BCC?

Op aankopen in onze winkels zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Voor aankopen op bcc.nl conformeren wij ons aan bij de voorwaarden zoals die zijn opgesteld door Thuiswinkel.org. Daarnaast hanteren wij de voorwaarden van Uneto-VNI, waarbij BCC eveneens is aangesloten. Wilt u weten waar u aan toe bent? Bekijk dan de voorwaarden.