In de wereld van consumentenelektronica wordt veel geroepen en van alles beloofd.
Daarom biedt BCC u zes heldere beloften die garanderen dat uw aankoop bij BCC echt de juiste keuze is. Zo heeft u de zekerheid van de juiste keuze en van onze betrouwbare services. Dat is zeker BCC.

De 6 beloften van BCC:
  1. Altijd de beste prijs
  2. Altijd het beste advies
  3. Altijd de juiste keuze
  4. Altijd het meeste gemak
  5. Altijd de beste service
  6. Altijd een duurzame keuze

 

1. Altijd de beste prijs. Dat is zeker.

BCC garandeert de beste prijs

  • Wij controleren dagelijks de prijzen bij vergelijkbare concurrenten binnen een straal van 20 km van onze winkels. Dit doen we met tientallen medewerkers die in het hele land de prijzen noteren in andere winkels. Wij passen onze prijzen daar dan direct op aan.
  • Mocht u binnen een straal van 20 km rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan, en betalen u het verschil terug.

BCC past de prijs ook aan op aanbiedingen van concurrenten

  • Wij controleren elke dag de folders en aanbiedingen van concurrenten. Onze prijsgarantie is daarom ook van toepassing op aanbiedingen van concurrenten.
  • BCC is onderdeel van de Darty Groep, een van de grootste elektronica-retailers in Europa, en kan daardoor groot inkopen. Dat houdt onze prijzen laag.
  • Onze prijsgarantie geldt ook voor een aantal landelijk actieve concurrenten en internetaanbieders, tenzij deze in het buitenland gevestigd zijn of geen vergelijkbare retourgaranties en servicevoorwaarden (kunnen) bieden.

 

2. Altijd het beste advies. Dat is zeker.

Bij BCC wordt u altijd geholpen door ervaren verkoopadviseurs

  • Onze adviseurs hebben de juiste opleiding en het juiste kennisniveau doordat wij continu trainingen geven. Zij zijn op de hoogte van de laatste innovaties en technologische ontwikkelingen en kunnen uw vragen vakkundig beantwoorden.

Bij BCC krijgt u nog echt persoonlijke aandacht

  • Voor een uitgebreid advies kunt u een persoonlijke afspraak maken met één van onze verkoopadviseurs via onze afdeling Customer Service, of direct in de winkel.
  • Wij luisteren naar uw wensen. En samen met u komen we tot de beste keuze.

BCC is altijd en snel bereikbaar

  • Wij bieden u 7 dagen per week advies via onze website of onze winkels. Customer Service is 6 dagen per week eenvoudig bereikbaar op 020 334 88 88 of via onze contactpagina.

Voor ons blijft u klant, ook na uw aankoop

  • Heeft u na uw aankoop nog vragen, wij beantwoorden ze graag.

 

3. Altijd de juiste keuze. Dat is zeker.

Bij BCC slaagt u altijd

  • Wij bieden een ongekend aantal oplossingen voor alle mogelijke wensen in zowel onze winkel als onze webshop. Wij denken niet alleen in producten, maar in oplossingen die aan uw behoeften voldoen.
  • Wij hebben altijd de nieuwste producten en innovaties.
  • Wij bieden een zeer ruim assortiment aan accessoires.

Bij BCC vindt u voor elk budget de juiste keuze

  • Wij bieden alleen betrouwbare merken, een ruime keuze aan prijsklassen en een ruime keuze binnen die prijsklassen.

Bij BCC geldt: ‘niet goed geld terug’

 

4. Altijd het meeste gemak. Dat is zeker.

Bij BCC heeft u de keuze hoe, wanneer en waar u wilt winkelen

  • U kunt winkelen op onze website, via BCC Customer Service of in de winkel.
  • Of u nu via www.bcc.nl koopt, via BCC Customer Service of in een van de winkels, u krijgt altijd de service die u van ons gewend bent.
  • Het is zelfs mogelijk een aankoop via onze website al na 1 uur af te halen in de winkel van uw keuze.
  • Bij BCC winkelt u in een gezellige, inspirerende omgeving.
  • Onze filialen zijn goed bereikbaar en hebben parkeergelegenheid voor de deur. Wij brengen uw aankoop graag naar uw auto.

Bij BCC heeft u het meeste betaalgemak

  • U kunt betalen met bijna elk betaalmiddel. Lees hier meer over betaalwijzen.
  • U kunt ook bij onze bezorger met PIN betalen op het moment dat uw aankoop bij u thuis wordt bezorgd.

Bij BCC heeft u altijd het gemak van extra zekerheid

  • Als aanvulling op uw wettelijke garantie bemiddelt BCC bij de Service Plus Polis van HDI-Gerling. Deze polis biedt u meerdere voordelen waaronder 5 of 7 jaar gratis herstel of vervanging. U hoeft de oorzaak van een defect nooit zelf aan te tonen, betaalt geen onderzoekskosten en krijgt voor een aantal productsoorten gratis een leenapparaat.

 

5. Altijd de beste service. Dat is zeker.

BCC biedt bezorging en installatie op maat

  • Onnodig wachten op onze bezorgers is niet nodig. De BCC Bezorgservice bezorgt in bloktijden van 2 uur en kondigt de bezorging aan via e-mail en een SMS bericht. U kunt ook via onze website het tijdstip van bezorging opzoeken. Daarbij kan de BCC Bezorgservice zonder bijkomende kosten uw oude apparaat mee terug nemen. Ook kunnen wij uw apparatuur aansluiten en naar uw wensen installeren.

BCC garandeert dat de installatieservice monteur pas weg gaat als het werkt

  • Onze eigen installatieservice kan witgoed, tv, audio en computers bij u thuis installeren en aansluiten. Dit doen we snel en efficiënt.

BCC adviseert bij u thuis

  • Omdat elke keuken anders is kunnen we bij u thuis de maten opmeten en u adviseren over mogelijkheden van het inbouwen van witgoedapparatuur. U kunt hiervoor contact opnemen met BCC Customer Service.

BCC heeft alle service zelf in huis

  • Toch een defect product? We beschikken over een eigen technische dienst, zodat u snel en vakkundig wordt geholpen.
  • Bovendien bieden wij u een snelle reparatie, voor een aantal productsoorten een leenapparaat en anders een nieuw product.
  • Wij rekenen nooit onderzoekskosten binnen de wettelijke garantieperiode.

 

6. Altijd een duurzame keuze. Dat is zeker.

BCC neemt recycling serieus

  • Onze bezorgservice kan gratis uw oude producten en verpakking meenemen zodat deze milieuvriendelijk verwerkt kunnen worden.
  • Wij maken gebruik van een geavanceerd afvalverwerkingsysteem in ons distributiecentrum.

BCC neemt zijn verantwoordelijkheid ten aanzien van energieverbruik

  • BCC testte als eerste de meeste producten op energieverbruik. Wij kunnen u als geen ander informeren hoe u tot een energiezuinige keuze komt.
  • Wij bieden een groot assortiment aan energiebesparende producten, zoals stand-by-killers en LED-apparatuur.
  • Al onze winkels zijn met energiebesparende maatregelen uitgerust. Hierdoor houden we onze kosten laag en sparen we het milieu.

BCC geeft de zekerheid van eerlijke producten

  • BCC is onderdeel van de Darty Groep, een van de grootste elektronica-retailers in Europa. De Darty Groep houdt zich aan de hoogste internationale standaarden ten aanzien van kinderarbeid en milieu.

 

En tenslotte, we staan altijd voor u klaar. Ook dat is zeker.

Voor vragen of informatie kunt u:

BCC Winkels
Bezoek een winkel bij u in de buurt
 

Chat met de product specialist
Advies vanuit onze winkels, rechtstreeks op jouw scherm
 

WhatsApp naar 06 12 74 14 70 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk)
Op werkdagen van 8.00-22.00, op zaterdag van 9.00-17.00
 

Bericht ons via Facebook
Op werkdagen van 8.00-22.00, op zaterdag van 9.00-17.00
 

Stuur ons een tweet
Op werkdagen van 8.00-22.00, op zaterdag van 9.00-17.00
 

Stuur ons een e-mail via het contactformulier
Op werkdagen van 8.00-22.00, op zaterdag van 9.00-17.00
 

Bel op 020 334 88 88
Op werkdagen van 8.00-22.00,
Op zaterdag van 9.00-17.00
 

Per post
BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
t.a.v. BCC Customer Service
Postbus 75513
1118 ZN Schiphol

BCC Zakelijk
Voor al uw business to business-wensen

 

U kunt ons ook volgen via:

BCC Nieuwsbrief
U kunt ook op de hoogte blijven door u aan te melden voor de BCC Nieuwsbrief, links onder aan de pagina.

Uiteraard vernemen we graag uw mening en ervaringen, zodat wij onze service nog verder kunnen verbeteren.