Klantenservice
Bestellen
-
Hoe kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Ondek hier hoe je een bestelling kunt wijzigen of annuleren.
-
Bestel telefonisch bij jouw BCC winkel
Voor 12.00 uur besteld, dezelfde dag bezorgd door onze winkelmedewerkers*Hoe werkt het:1. Kies op BCC.nl/winkels uit 1 van de 60 BCC […]
-
Worden er bezorgkosten berekend voor bestellingen?
Bestellingen vanaf 20,- worden gratis bezorgd in Nederland. Voor bestellingen onder de 20,- rekenen wij 2,95. Voor DHL leveringen in de […]
-
Kan ik bij BCC betalen in termijnen?
Ja, dat is mogelijk. Op onze BCC gespreid betalen pagina leggen we eenvoudig uit hoe je hier gebruik van kunt maken. Met duidelijke uitleg […]
-
Hoe kan ik de bezorging van mijn bestelling volgen?
Bij bezorging via DHL ontvang je de dag voor levering nog even een reminder van ons dat we je bestelling verzendklaar hebben gemaakt en met […]
-
Door welke bezorgdienst wordt mijn bestelling geleverd?
Afhankelijk van het gewicht, de grootte van je bestelling en eventuele extra service(s), krijg je jouw pakket via DHL of de BCC […]
-
Krijg ik een factuur meegeleverd met mijn bestelling of kan ik deze achteraf nog ontvangen?
Zodra je bestelling is afgeleverd, krijg je per e-mail een factuur van ons. Geen mail gehad? Kijk dan eerst in je spambox. De factuur kun […]
-
Kortingscode, actiecode, altijd de beste prijs!
BCC werkt niet met kortingscodes. Toch voordeel? Dat kan!Ben je op zoek naar een BCC kortingscode? Dan zul je die niet vinden. Bij BCC […]
-
Kunnen jullie mijn bestelling ook plaatsen en aansluiten?
Ja, dat kan. BCC heeft een breed scala aan mogelijkheden om jouw bestelling te plaatsen en aan te sluiten. Alle informatie daarover vind je […]
-
Kan ik veilig een bestelling plaatsen in de webshop?
Ja, hier hoef jij je dus geen zorgen over te maken. Wij werken dagelijks hard aan het garanderen van een veilige betaal- en data […]
-
Waar kan ik een overzicht vinden van de lopende acties?
Op de actiepagina kun je zien welke acties momenteel beschikbaar zijn op onze producten. Altijd de leukste acties bij BCC! Op de […]
-
Doen jullie ook iets met cookies?
Ja, dat doen wij en we vragen netjes aan je welke je wil accepteren als je de website bezoekt. Je krijgt daar verschillende mogelijkheden. […]
-
Hoe kan ik bestellen in de webshop?
Jouw nieuwe aankoop bestel je snel en veilig via BCC.nl. Voeg eerst de gewenste producten toe aan jouw winkelwagen. Wanneer je klaar bent […]
-
Kan ik een bestelling via de webshop op afroep zetten?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wanneer je een bestelling via BCC.nl doet kan je via de kalender tot 2 weken voorruit een datum kiezen.
-
Kan ik mijn bestelling bij de fotoservice nog annuleren of aanpassen?
Helaas kunnen wij jouw fotobestelling niet annuleren of wijzigen nadat je deze definitief hebt gemaakt. Ons verwerkingssysteem voor het […]
-
Ik heb mijn fotobestelling sneller nodig, is spoed mogelijk tegen betaling?
Helaas kunnen wij je fotobestelling niet bespoedigen nadat je deze definitief hebt geplaatst. Ons verwerkingssysteem van digitale bestanden […]
-
Wat is het verschil tussen gedrukte fotoboeken en Briljant fotoboek (op fotopapier)?
De foto's in gedrukte fotoboeken worden opgebouwd uit allemaal kleine puntjes (raster). Indien u goed naar de foto's kijkt, is het mogelijk […]
-
Waarom heb ik extra pagina’s voorin en achterin in mijn gedrukt fotoboek?
Wij voegen standaard aan het gedrukte fotoboek twee schutbladen, voor en achter in het boek toe, ter bescherming en verfraaiing van het […]
-
Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen als mijn bestelde artikel weer op voorraad is?
Ik heb een artikel besteld dat niet op voorraad was. Het artikel is nu weer op voorraad, kan ik dan zelf een afleverdatum kiezen?Ja dat kan […]
-
Waarom kan ik sommige artikelen alleen maar afhalen in een specifiek filiaal?
Wij hebben voorraden liggen op ons distributiecentrum maar ook in onze filialen. Bestellingen die aan huis afgeleverd kunnen worden liggen […]