Coronavirus: de gevolgen voor je bestelling, installatie of winkelbezoek? Lees meer

Klantenservice

Hoe kan ik de bezorging van mijn bestelling volgen?

Bij bezorging via DHL ontvang je de dag voor levering nog even een reminder van ons dat we je bestelling verzendklaar hebben gemaakt en met de link om het proces verder te volgen. 

Op de dag van levering krijg je van DHL een e-mail met het bezorg tijdsblok waarin de levering plaats zal vinden onder voorbehoud.

Ben je onverhoopt niet thuis, dan proberen ze het bij één van je buren af te leveren, lukt dat niet, dan gaat het naar het dichtstbijzijnde servicepoint en kun je het de volgende dag daar afhalen. Je vindt in ieder geval een kaart in de bus met alle mogelijkheden.

Wanneer je bij het bestellen er al direct voor gekozen hebt om je bestelling af te halen bij een DHL afhaalpunt, ontvang je een mail zodra je bestelling daar is afgeleverd.


Bij bezorging via de BCC bezorgdienst kun je je bestelling in je Mijn BCC account of via deze link volgen.

Wij sturen je in de avond voor de levering een e-mail met alle informatie en ontvang je een sms met het bezorg tijdsblok. De bezorg tijdsblokken gaan altijd in blokken van twee uur en vallen tussen 08.00 uur en 17.00 uur. We maken de ritten natuurlijk wel af, dus iets later kan dan ook. Bovendien bellen onze medewerkers je 10 minuten van tevoren op dat ze er aan komen.

Zit het verkeer een beetje tegen, dan laten wij je dat natuurlijk op tijd weten via een sms of een belletje.

Op de dag van levering is je bestelling ook te volgen met het invullen van je ordernummer op onze website via deze link.

Kun je onverhoopt niet aanwezig zijn laat dat ons dan direct weten door contact op te nemen met onze klantenservice. Samen bekijken we dan welke mogelijkheden er zijn om op een andere dag alsnog langs te komen.