Klantenservice

Hoe kan ik de bezorging van mijn bestelling volgen?

DHL bezorging

Bij bezorging via DHL ontvang je de dag voor levering nog even een reminder van ons dat we je bestelling verzendklaar hebben gemaakt en met de link om het proces verder te volgen.

Op de dag van levering krijg je van DHL een e-mail met het bezorg tijdsblok waarin de levering plaats zal vinden onder voorbehoud.

Ben je onverhoopt niet thuis, dan proberen ze het bij één van je buren af te leveren, lukt dat niet, dan gaat het naar het dichtstbijzijnde servicepoint en kun je het de volgende dag daar afhalen. Je vindt in ieder geval een kaart in de bus met alle mogelijkheden.

Wanneer je bij het bestellen er al direct voor gekozen hebt om je bestelling af te halen bij een DHL afhaalpunt, ontvang je een mail zodra je bestelling daar is afgeleverd.

BCC bezorgdienst

Bij bezorging via de BCC bezorgdienst kun je je bestelling in je Mijn BCC account of via volg je bestelling volgen.

Wij sturen je in de avond voor de levering een e-mail met alle informatie en je ontvangt een sms met het bezorg tijdsblok. De bezorg tijdsblokken gaan altijd in blokken van twee uur en vallen tussen 07.00 uur en 18.00 uur. We maken de ritten natuurlijk wel af, dus iets later kan dan ook. Op de afgesproken dag kan je onze bezorgers live volgen. Je ontvang zo’n 30 minuten voor aankomst een sms met daarin een track & trace link. Zodra wij in de buurt zijn, krijg je ook nog een belletje van ons. Dit is ongeveer 10 minuten voor aankomst.

Zit het verkeer een beetje tegen, dan laten wij je dat natuurlijk op tijd weten via een sms of een belletje.

Op de dag van levering is je bestelling ook te volgen met het invullen van je ordernummer op onze website via volg je bestelling.

Kun je onverhoopt niet aanwezig zijn laat dat ons dan direct weten door contact op te nemen met onze klantenservice. Samen bekijken we dan welke mogelijkheden er zijn om op een andere dag alsnog langs te komen.