Klantenservice

Gevolgen voor de bezorging vanwege het coronavirus

Als vanzelfsprekend houden wij de ontwikkelingen over het coronavirus nauwlettend in de gaten. Door de recente gebeurtenissen nemen wij de nodige voorzorgsmaatregelen om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te waarborgen.

Voel je je niet lekker (koorts, hoesten en/of kortademigheid) of zit je thuis in quarantaine, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Samen zullen we bekijken wat we kunnen doen met jouw levering.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en hebben daarom aan onze bezorgers gevraagd om tijdens de levering afstand te houden tot de klant en het schudden van handen te vermijden. Geef hen dus a.u.b. de ruimte. Wanneer er nog een betaling voldaan moet worden, willen wij je vragen contactloos te betalen.

Onze bezorgers zullen je niet meer vragen om een handtekening te zetten maar zullen in plaats daarvan de laatste vier cijfers van je ID vragen als bewijs van aflevering.

Uiteraard hebben wij onze bezorgers verzocht thuis te blijven wanneer zij ziekteklachten hebben.