Coronavirus: de gevolgen voor je bestelling, installatie of winkelbezoek? Lees meer

Klantenservice

Gevolgen voor reparaties aan huis door het coronavirus

In principe rijden al onze reparateurs nog door het land. Echter hebben ook wij last van enkele zieke monteurs die thuis zitten. Hierdoor kan het zijn dat een aantal bezoeken komen te vervallen en opnieuw worden ingepland.


Bij een geplande reparatie belt onze monteur jou een half uur van tevoren om te vragen of hij welkom is en of er zieken in huis zijn. Bij zieken in huis wordt het bezoek geannuleerd.


Voel je je niet lekker (koorts, hoesten en/of kortademigheid) of zit je thuis in quarantaine, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Samen zullen we bekijken wat we kunnen doen met jouw reparatie.


Veel reparateurs houden ook rekening met de aard van het apparaat. Zo krijgen wassen, koelen en koken vaak voorrang op andere productgroepen. Verder hebben zorg- en medische instellingen vaak voorrang op andere consumenten.