Winkelen op afspraak bij jouw BCC winkel: boek nu eenvoudig online je tijdslot! Een aankoop is niet verplicht! Boek nu

Klantenservice

Kan ik tijdens de lockdown een reparatie brengen of ophalen in de winkel?

Ophalen reparaties

Wanneer je een bericht van ons hebt gehad dat je reparatie klaar ligt voor je in de winkel kan je met je afgifte bewijs deze gaan ophalen. Heb je nog geen bericht gehad kom dan niet naar de winkel maar informeer eerst bij onze klantenservice naar de status van jouw reparatie via 020 334 88 88.

Inleveren nieuwe reparatie

Het is niet mogelijk een artikel ter reparatie aan te bieden in de winkel zonder dat deze is aangemeld in ons systeem.

Je kunt jouw reparatie op twee manier aanmelden:

  • Via MijnBCC wanneer je al een account hebt. Je kunt direct online een reparatieaanvraag indienen. Ga hiervoor naar je MijnBCC account, zoek je product op, klik op "details order" en vervolgens klik je op "aanmelden reparatie" en volg de stappen.
  • Indien je geen BCC account hebt kan je de reparatie ook telefonisch aanmelden via onze klantenservice. Onze medewerkers zullen dan je reparatie aanmelden bij de winkel van jouw keuze en je een bevestiging sturen. Met die bevestiging kan je vervolgens naar de winkel gaan waar jouw reparatie dan al bekend is en je vlot kan worden geholpen.

Omdat jouw reparatie ook verstuurd moet worden van en naar de reparateur kan het voorkomen dat de reparatie langer duurt dan normaal vanwege de grote drukte bij alle transportbedrijven ontstaan door de lockdown. Wij vragen je begrip hiervoor.