Klantenservice
Garantie
-
Worden producten buiten de garantievoorwaarden ook gerepareerd?
Heb je jouw product langer dan 2 jaar geleden gekocht en valt het buiten de wettelijke garantie, of is je product defect gegaan als gevolg […]
-
Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie van je product. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat […]
-
Kan ik de lokale reparateur ook mijn defecte artikel laten repareren?
Dat is niet aan te raden. Wij laten de reparaties uitvoeren door erkende reparateurs aangesteld door de diverse merken. Dit in verband met […]
-
Krijg ik een factuur meegeleverd met mijn bestelling?
Zodra je bestelling is afgeleverd, krijg je per e-mail een factuur van ons. Ook kun je altijd je factuur vinden in jouw MijnBCC account . […]
-
Kan ik een extra zekerheid service afsluiten op mijn product?
Ja, dat kan met een Service Plus Polis. Je kunt hierbij zelf bepalen hoe lang je van deze extra service gebruik wil maken . Dit hoef je […]
-
Service en garantie op producten gekocht bij Harense Smid, Mikro-Electro, It's Electronics en Megapool
Op 1 februari 2015 nam BCC een groot deel van de winkels van Harense Smid, Mikro-Electro en It's Electronics over. Heb je een product […]