Klantenservice

Hoe krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Zodra je bestelling is afgeleverd, krijg je per e-mail een factuur van ons. Geen mail gehad? Kijk dan eerst in je spambox. De factuur kun je altijd terug vinden in jouw BCC account . Daar vind je ook je eerdere facturen en kun je die eenvoudig downloaden.

Ik heb een BCC account
In jouw BCC account vind je een overzicht van alle artikelen die je hebt laten afleveren. Scrol naar het artikel waar je een factuur voor nodig hebt en klik op de “print je factuur” link. Zie het voorbeeld hieronder.


Je kan vervolgens de factuur printen of opslaan. Niet
gevonden? Neem contact op met de klantenservice. Dan zorgen wij er alsnog voor dat we hem naar je e-mailen of opsturen. Achteraf aanpassingen doen aan je factuur is niet toegestaan, een bedrijfsnaam erbij vermelden natuurlijk wel. Neem dan even contact met ons op.
Ik heb geen BCC account
Geen probleem. Neem contact op met onze klantenservice. Dan zorgen wij er alsnog voor dat we hem naar je e-mailen of opsturen.
Ik heb geen account en ook geen mailadres.
Ook dan kunnen wij je helpen. Neem contact op met onze klantenservice. Dan zorgen wij er alsnog voor dat we hem naar je opsturen per post.
Achteraf aanpassingen doen aan je factuur is niet toegestaan, een bedrijfsnaam erbij vermelden natuurlijk wel. Neem dan even contact met ons op.