Klantenservice

Kan ik een extra zekerheid service afsluiten op mijn product?

Ja, dat kan met een Service Plus Polis. Je kunt hierbij zelf bepalen hoe lang je van deze extra service gebruik wil maken . Dit hoef je niet gelijk te beslissen en kan nog tot en met 30 dagen na aankoop geregeld worden in de winkel.  De kosten van deze service zijn per product verschillend. In je winkelmandje zie je de prijs en de mogelijkheden. Wil je het achteraf nog afsluiten dan kan dat in een BCC winkel, dan kun je gewoon even langsgaan en de medewerker regelt het eenvoudig voor je.


Voordelen Service Plus Polis

Een technisch defect buiten jouw schuld hoef je niet aan te tonen, je hoeft geen onderzoekskosten te betalen en als reparatie niet mogelijk blijkt, ontvang je kosteloos een vervangend product, identiek of vergelijkbaar. (op basis van de oorspronkelijke aankoopwaarde.)


Indien je product voor reparatie redelijkerwijs niet bij één van onze winkels kan worden afgegeven, repareren wij aan huis of halen we het bij je op. Hiervoor worden geen voorrij- en bezorgingskosten in rekening gebracht. Met de Service Plus polis profiteer je bij tv’s of stofzuigers ook nog eens van een leentoestel. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden voor de Service Plus Polis. 

Beoordeling door klanten: 8,8 (5092 beoordelingen)