Klantenservice
Mijn BCC
-
Hoe kan ik een Mijn BCC account aanmaken?
Op de homepage van BCC.nl vind je rechts bovenin een knop met MijnBCC. Op deze pagina kun je in een paar stappen eenvoudig je MijnBCC […]
-
Wat zijn de voordelen van een Mijn BCC account?
Met een MijnBCC account kun je zelf heel veel regelen. Je hebt 24/7 inzage in de status van je bestellingen, je kunt al je aankopen, […]
-
Hoe kan ik een defect product laten repareren?
Mocht jouw product onverhoopt toch defect raken, dan lossen wij dat snel en eenvoudig voor je op. Je kunt via je Mijn BCC account direct […]
-
Ik zie mijn laatste bestelling/reparatie of aankoop niet. Wat nu?
Je laatste bestelling/reparatie is binnen 5 minuten zichtbaar. Is dit niet het geval, neem dan contact op de klantenservice.Zie je eerdere […]
-
Waarom kan ik mijn e-mailadres niet wijzigen?
We herkennen je aan de hand van je e-mail adres. Wil je dit aangepast hebben, neem dan contact op met de klantenservice.
-
Wat moet ik doen als het koppelen van mijn gegevens erg lang duurt?
Als je een MijnBCC account aanmaakt, dan zoeken wij gelijk al je gegevens erbij. Als dit langer duurt dan 15 minuten, neem dan contact op […]