Klantenservice

Hoe kan ik een defect product laten repareren?

Mocht jouw product onverhoopt defect raken, dan lossen wij dat snel en eenvoudig voor je op.


Reparatie aanmelden

Dit zijn je opties om een reparatieverzoek bij ons aan te melden:

  1. Met Mijn BCC kun je jezelf registreren, je aankoop opzoeken en een reparatie aanmelden.
  2. Kleine artikelen kun je ook gelijk bij één van onze winkels aanbieden. Je klacht zal worden bekeken en de juiste oplossing zal direct met je worden besproken
  3. Of je belt of appt met onze klantenservice. We melden je reparatie aan en vertellen je of je het product naar ons moet brengen of opsturen of dat er een monteur aan huis komt.

Volg je reparatie

Na het aanmelden van je reparatie krijg je per e-mail een bevestiging van de opdracht. Met dat opdrachtnummer kun je jouw reparatie volgen of een vraag erover stellen. Zie daarvoor de link in de e-mail bevestiging. Of kijk op deze pagina.

Chat open