Coronavirus: de gevolgen voor je bestelling, installatie of winkelbezoek? Lees meer

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de BCC klantenservice?

Vanwege de genomen maatregelen rondom het Coronavirus zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar.  

Wij vragen je daarom jouw vragen te stellen per e-mail info@bcc.nl, ook kan je ons bereiken via Facebook of Whatsapp op 06 127 414 70.

Wij streven er naar jou zo snel mogelijk te voorzien van een reactie. Dank je wel voor je begrip en wij doen er alles aan om jou snel verder te helpen.


Neem via onderstaande manieren contact met ons op. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Of kom tijdens openingstijden voor advies naar een van onze winkels. De winkels zijn niet rechtstreeks te bellen omdat de verkoopadviseurs klanten in de winkel aan het helpen zijn. E-mailen naar een winkel is wel mogelijk. Kijk op de winkels pagina voor het e-mailadres.


WhatsApp naar 06 127 414 70 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk)
Bericht ons via Facebook / Messenger
Stuur ons een tweet
Stuur ons een e-mail via het contactformulier
Bel op 020 334 88 88
We helpen je graag verder
Chat met de product specialist
Advies vanuit onze winkels, rechtstreeks op jouw scherm tijdens openingstijden
Neem contact op met jouw winkel
Op de winkelpagina kun je via het formulier contact zoeken
Per post
BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
t.a.v. BCC Klantenservice
Postbus 75513
1118 ZN Schiphol