Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de BCC klantenservice?

Volg je bestelling | Product terugsturen | Product is defect | Contact met een winkel | Contact met de klantenservice

Bel op 020 334 88 88
Geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Onze gemiddelde wachttijd is momenteel 8 minuten.
Stuur ons een e-mail via het contactformulier
Gemiddeld binnen 4 werkdagen een antwoord. Voor dringende vragen over de levering van je bestelling, kun je ons bellen of een bericht sturen via WhatsApp.
WhatsApp naar 06 127 414 70 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk)
Geopend op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur. Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Gemiddeld binnen 3 uur een reactie (tijdens openingsuren).
Bericht ons via Facebook / Messenger
Geopend op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur. Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Gemiddeld binnen 3 uur een reactie (tijdens openingsuren).
Stuur ons een tweet
Geopend op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur. Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Gemiddeld binnen 3 uur een reactie (tijdens openingsuren).
Chat met de product specialist
Geopend tijdens openingstijden van de winkel. Je komt direct in contact met een winkelmedewerker.
Neem contact op met jouw winkel
Het telefoonnummer van de winkel staat boven de winkelpagina. Of je kunt de winkel een e-mail sturen met de knop "Neem contact op met deze winkel".
Per post
BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
t.a.v. BCC Klantenservice
Postbus 75513
1118 ZN Schiphol