Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de BCC klantenservice?

Vanwege de genomen maatregelen rondom het corona virus zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar.
Wij vragen je daarom jouw vragen te stellen per e-mail info@bcc.nl, ook kan je ons bereiken via Facebook of Whatsapp op 06 127 414 70.
Wij streven er naar jou zo snel mogelijk te voorzien van een reactie. Dank je wel voor je begrip en wij doen er alles aan om jou snel verder te helpen.

Neem via onderstaande manieren contact met ons op. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Of kom tijdens openingstijden voor advies naar een van onze winkels. De winkels zijn niet rechtstreeks te bellen omdat de verkoopadviseurs klanten in de winkel aan het helpen zijn. E-mailen naar een winkel is wel mogelijk. Kijk op de winkels pagina voor het e-mailadres.


Bel op 020 334 88 88
We helpen je graag verder
Stuur ons een e-mail via het contactformulier
Antwoord binnen 2 werkdagen
WhatsApp naar 06 127 414 70 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk)
Antwoord binnen 4 uur tijdens openingsuren
Bericht ons via Facebook / Messenger
Antwoord binnen 2 uur tijdens openingsuren
Stuur ons een tweet
Antwoord binnen 2 uur tijdens openingsuren
Chat met de product specialist
Advies vanuit onze winkels, rechtstreeks op jouw scherm tijdens openingstijden
Direct chatten wanneer chat open is
Neem contact op met jouw winkel
Op de winkelpagina kun je via het formulier contact zoeken
Antwoord binnen 24 uur. (behalve op zondag, 48 uur)
Per post
BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
t.a.v. BCC Klantenservice
Postbus 75513
1118 ZN Schiphol