Klantenservice

Service en garantie op producten gekocht bij Harense Smid, Mikro-Electro, It's Electronics en Megapool

Op 1 februari 2015 nam BCC een groot deel van de winkels van Harense Smid, Mikro-Electro en It's Electronics over. Heb je een product gekocht bij één van deze ketens, en vertoont dit product onverhoopt een defect, dan kun je voor service en garantie nu terecht bij BCC. Wij bemiddelen graag voor je bij de reparatie, ook voor producten die je in het verleden bij Megapool kocht.

BCC zal het artikel op jouw verzoek opsturen naar een erkende reparateur. Als het artikel alleen bij je thuis kan worden gerepareerd, dan zullen wij ervoor zorgen dat er een afspraak wordt gemaakt met de reparateur. Neem hiervoor contact op met BCC Customer Service of kom langs bij één van onze winkels. Houd er wel rekening mee dat aan reparaties buiten de garantieperiode kosten verbonden kunnen zijn. 

Service-certificaat

Heb je bij jouw aankoop een Service-certificaat of een andere garantieverzekering afgesloten, dan zal BCC ervoor zorgen dat jouw artikel ter beoordeling naar de juiste reparatiedienst wordt gestuurd.

Let op: de High Service van BCC is alleen van toepassing op productgroepen die deel uitmaken van het BCC assortiment en is voor aankopen bij It's Electronics uitsluitend van toepassing op producten die werden gekocht bij de door BCC overgenomen winkels in Sliedrecht en Hellevoetsluis en bij de voormalige It's filialen Barendrecht, Dordrecht, Gorinchem, Naaldwijk, Ridderkerk, Schiedam, Vlaardingen en Zwijndrecht.

Beoordeling door klanten: 8,8 (5043 beoordelingen)