Klantenservice

Ik wil een product terugsturen, hoe doe ik dat?

Hieronder staat per bezorgmethode weergegeven hoe je een product kunt retourneren.

Check vooraf wel even onze retourvoorwaarden om verrassingen te voorkomen.

Tot 30 dagen na ontvangst van het product kun je jouw product retour sturen, maar sommige producten zijn hiervan uitgesloten en BCC kan eventueel waardevermindering berekenen.

Geleverd door DHL

  1. Het pakket verstuur je aan BCC.
    Het retouradres en verzendetiket kun je deze via deze link inzien en downloaden.

    Kun je het etiket met retouradres niet uitprinten?
    Schrijf ons retouradres en jouw eigen naam en adres op een apart briefje en plak dit op het pakket.
    Plak dit niet over de originele barcode op het pakket.

    Ons retouradres is:

    BCC
    Ontvangst Goederen
    Webshop retour
    Bellsingel 61
    1119 NT Schiphol-Rijk

  2. Verpak je product goed en stevig en lever het in bij een DHL Servicepunt. Gebruik hiervoor het verzendetiket en voeg jouw klantgegevens (naam, adres en woonplaats) en ordernummer toe in de doos.
    Het pakket wordt kosteloos verstuurd.

    Kies je ervoor een andere vervoerder dan DHL te gebruiken voor het terugsturen? Dan zijn de kosten voor eigen rekening.

  3. Geen DHL Servicepunt in de buurt?
    Dan is er altijd nog de mogelijkheid langs te komen bij één van onze BCC winkels.

  4. Bewaar jouw verzendbewijs of afgiftebewijs tot alles geregeld is.


Geleverd door de BCC Bezorgdienst

  1. Neem contact op met onze klantenservice. Wij maken vervolgens samen een ophaalafspraak.

  2. Bekijk hier wat je vooraf kunt doen om het ophalen soepel te laten verlopen.


Zelf afgehaald in een BCC winkel

  1. Pak het product goed en stevig in.

  2. Breng het apparaat langs bij één van onze BCC winkels.

  3. Neem ook het aankoopbewijs mee naar de winkel. 

  4. Bewaar jouw afgiftebewijs tot alles geregeld is.


    Heb je nog vragen hierover neem dan contect op met onze klantenservice