Problemen? Schade? Diefstal? Met de Don’t Worry polissen van BCC kun je snel weer door!

Niemand zit te wachten op een vastgelopen wasmachine, kortsluiting in de magnetron of een barst in het scherm van je nieuwe laptop. BCC staat voor je klaar met de Don’t Worry polis die je kunt afsluiten bij aankoop van je nieuwe apparaat.

Bij defecten of schade regelen wij de reparatie en eventuele vervanging. Wil je altijd en overal verzekerd zijn tegen vrijwel alle risico’s? Geen punt - met de Don’t Worry+ polis ben je wereldwijd verzekerd, met de zekerheid van all-risk zonder gedoe.

Je bent verzekerd voor het volgende bij beide verzekeringen:

  • Altijd reparatie of vervanging door een gelijkwaardig product
  • Verzekerd vanaf dag één
  • 30 dagen bedenktijd
  • Geen afsluitkosten
  • Wanneer reparatie of vervanging niet mogelijk is ontvang je de originele aanschafwaarde in BCC-tegoed

Don't Worry of Don't Worry+ polis, bekijk snel het verschil

  Don't Worry Polis Don't Worry+ Polis
Buitenshuis en wereldwijde dekking
Maandelijks opzegbaar
Vergoeding van kleding of etenswaren bij defect
Geen eigen risico 10% tot 15% aankoopwaarde
Betaling Eenmalig Maandelijks

Waarvoor ben je verzekerd?

  Don't Worry Polis Don't Worry+ Polis
Val-, stoot- en glasschade
Onbewust onjuist gebruik / eigen schuld
Meegeleverde accessoires
Vocht, zowel plotseling als langzaam inwerkend
Huisdieren en ongedierte
Overspanning, inductie, kortsluiting en brand
Vandalisme en schade door derden
Optionele dekking tegen diefstal en beroving

De Don’t Worry polissen lopen via onze verzekeringspartner Harmony. Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees bij vragen of voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden van de Don’t Worry polis of de verzekeringskaart en de voorwaarden van de Don’t Worry+ polis voordat je het product aanschaft.

Wat is de contractduur?

De Don’t Worry polis kun je gelijk afsluiten voor 2, 4, 5 of 7 jaar afhankelijk van het product. De Don’t Worry+ polis is maandelijks opzegbaar zodat je nergens aan vastzit en heeft een minimale duur van één maand. Voor welke variant je ook kiest: je hebt altijd 30 dagen bedenktijd.

Welk bedrag betaal ik per maand?

De premie van je verzekering is afhankelijk van het type product en de aankoopwaarde. Je vindt een overzicht van de premies van de verschillende verzekeringen in de winkel, op de productpagina van het apparaat of bij het afrekenen in de winkelwagen. Uiteraard vind je de premie ook op het polisblad.

Eigen risico

De Don’t Worry+ polis kent helemaal geen eigen risico bij schade, maar kies je voor de Don’t Worry Polis met de eenmalige premie dan geldt er, bij een schade anders dan door een defect veroorzaakt, een eigen risico. De hoogte hiervan is 10% over de aanschafwaarde, afhankelijk van en het type product. Betreft het een draagbaar apparaat, zoals telefoons, laptops, tablets, smartwatches, koptelefoons of camera’s dan is het eigen risico 15% over de aanschafwaarde, de Don’t Worry+ polis met maandelijkse premie is voor dat soort apparaten wel heel interessant, namelijk geen eigen risico én met buitenshuis dekking.

Zo makkelijk werkt het!

Ook zorgeloos genieten van je aankoop? Dat kan!

  1. Zodra je in de BCC winkel het gewenste product hebt uitgezocht, helpt de medewerker jou met het uitzoeken van de verzekering die het beste bij jou past. Koop je een product online? Voeg de gewenste Don’t Worry polis toe op de productpagina van het apparaat of in de winkelwagen.
  2. De aanvraag wordt direct naar Harmony gestuurd. Gekozen voor de Don’t Worry polis? Dan betaal je direct eenmalig de premie. Bij de Don’t Worry+ polis schrijft Harmony de premie automatisch elke maand van je rekening af.
  3. De (voorlopige) dekking gaat direct in op het moment dat de verzekering is aangevraagd door de medewerker.
  4. Bij akkoord ontvang je binnen 2 werkdagen de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad. Bij de maandelijkse Don’t Worry+ polis ontvang je naast het polisblad ook een SEPA incassomachtiging.
  5. Nu kun je zorgeloos genieten van je aankoop!

Beheer zelf je klantgegevens 24/7 in Mijn Harmony

Je gegevens wijzigen? Je polisvoorwaarden inzien? Dat doe je allemaal zélf in het klantenportaal van Harmony. Registreer je eenvoudig met het emailadres dat je hebt opgegeven bij het afsluiten van de verzekering. Je kunt je ook registreren met je klantnummer of polisnummer die je terug kunt vinden op je polisblad. Voor toegang heb je een klantnummer nodig. Ga naar Mijn Harmony

Wat te doen bij schade of diefstal?

Je kunt je claim op verschillende manieren indienen bij schade:

Is er sprake van diefstal? Dan dien je binnen 24 uur aangifte te doen bij de politie. Na de aangifte kun je via ‘Mijn Harmony’ de diefstal melden.

Service Plus polis

Als je voor oktober 2022 een Service Plus polis verzekering bij ons hebt afgesloten kun je binnen de looptijd nog steeds je claim indienen. Bekijk voor meer informatie de polisvoorwaarden.

Smart & Safe verzekering

Als je voor oktober 2022 een Safe & Smart verzekering bij ons hebt afgesloten kun je ook nog steeds je claim indienen. Bekijk voor meer informatie de verzekeringskaart en de polisvoorwaarden.