Advies vanuit onze winkels, rechtstreeks op jouw scherm!

Twijfel je tussen twee TV's? Vraag je je af of een inbouwkoelkast in jouw keuken past? Wil je WIFI op zolder, maar heb je geen idee hoe? Zoek je een nieuwe, snelle laptop, maar kom je er niet uit? Onze productspecialisten helpen je graag, live vanuit onze winkels, bij het vinden van het product dat bij jou past. Zij staan tijdens onze openingstijden voor je klaar!

Hoe werkt het?

Ben je je aan het oriënteren en heb je een vraag over een product of service? Tijdens de openingstijden van onze winkels staan onze productspecialisten voor je klaar om al je vragen over producten via de chat te beantwoorden.

Direct antwoord en persoonlijk advies! Wanneer al onze specialisten in gesprek zijn zal de chat tijdelijk niet beschikbaar zijn op de website. Zodra er weer een specialist beschikbaar is zal de chat weer aangeboden worden.

 

Waar kan ik een chat starten?

De chat is tijdens openingstijden beschikbaar binnen alle categorieën van producten, op de productpagina’s en in de winkelwagen middels een tab onderaan de pagina.

  

Onze productspecialisten staan tijdens de openingstijden van onze winkels voor je klaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 9.30 - 21.00 uur
  • Zaterdag van 9.30 - 18.00 uur
  • Zondag van 12.00 - 17.00 uur

Heb je een vraag die niet over onze producten gaat? Dan helpen de adviseurs van onze Klantenservice je graag verder!

Beoordeling door klanten: 8,8 (5092 beoordelingen)