Extra veiligheid voor jouw smartphone

Jij en je smartphone zijn onafscheidelijk. Waar jij gaat, gaat jouw toestel mee en je doet alles samen. Het is je wekker, je agenda, adresboek, krant, portemonnee, fototoestel en navigatiesysteem. Kortom, hij is onmisbaar en geeft je een brede blik op de wereld. Maar wat als er iets met je mobiele maatje gebeurt? Als hij schade oploopt of erger nog, wordt gestolen?

Gelukkig kun je jouw smartphone slim en veilig verzekeren tegen beschadiging en diefstal. Zonder eigen risico!

Wat biedt Safe & Smart?

Verzekerd vanaf dag 1

Geen eigen risico

Next day swap service (eigen bijdrage 50,-)

Dekking tegen per ongeluk ontstane schade

Dekking tegen diefstal met braak of aantoonbaar geweld

Dekking tegen frauduleuze oproepen

Activatie mogelijk tot 14 dagen na aankoop

Wat kost Safe & Smart?

De Safe & Smart polis kent geen eigen risico. De maandelijkse premie is afhankelijk van de aanschafprijs van het toestel en de éénmalige activeringskosten bedragen slechts 9,95.

Aanschafprijs smartphone maand­premie
tot 250,- 5,95
251,- tot 500,- 7,95
501,- tot 750,- 9,95
751,- tot 1000,- 11,95
1001,- tot 1500,- 13,95

Hoe werkt Safe & Smart...

Vervelend, je smartphone is defect! Gelukkig heb je een Safe & Smart polis afgesloten. Wat nu?

Neem contact op met SPB:
safe&smart​@spbbenelux.nl
of
085 - 40 00 175

Je krijgt van SPB een schade-aangifte formulier in je mailbox.

Stuur het ingevulde schade-aangifte formulier samen met een kopie van je aankoopbon terug naar SPB.

Na goedkeuring ontvang je een verzendlabel waarmee je jouw toestel gratis kunt opsturen.

Na controle wordt je toestel gerepareerd of vervangen en naar je teruggestuurd.

Vervelend, je smartphone is gestolen! Gelukkig heb je een Safe & Smart polis afgesloten. Wat nu?

Neem binnen 48 uur contact op met SPB:
safe&smart​@spbbenelux.nl
of
085 - 40 00 175

Je krijgt van SPB een schade-aangifte formulier in je mailbox.

Stuur het ingevulde formulier samen met een kopie aankoopbon, kopie proces-verbaal en evt. een medische verklaring terug naar SPB.

Als er bewijs is van frauduleuze oproepen na de diefstal kun je dit ook claimen.

Na goedkeuring ontvang je een vervangend toestel van hetzelfde merk en model.

Veelgestelde vragen over Safe & Smart

Je kunt direct bij de aankoop van jouw nieuwe smartphone in de BCC winkel de Safe & Smart polis afsluiten.
Heb je jouw smartphone in de BCC webshop besteld? Ga dan binnen 14 kalenderdagen met het toestel naar een BCC winkel om de polis af te sluiten.

Jouw smartphone is verzekerd vanaf het moment dat je het Safe & Smart contract hebt ondertekend, mits de eerste premie tijdig kan worden geïnd.

Je betaalt je premie maandelijks via een automatische incasso. De eerste premie-inning gebeurt 7 dagen na registratie. 1 maand na de registratie volgt de premie inning voor de daaropvolgende maand.

Als de premie niet tijdig geïnd kan worden krijg je via mail een herinnering met de melding dat er een 2e poging zal plaatsvinden.
Als de premie helemaal niet betaalt kan worden zal je via mail een melding van beëindiging van het contract ontvangen. Mocht dit al in de eerste 12 maanden plaatsvinden zijn daar administratieve annuleringskosten aan verbonden.

Ja. Voor het afsluiten van een Safe & Smart polis betaal je éénmalig 9,95 activatiekosten.

Nee, je hoeft geen eigen risico te betalen in geval van schade.

Nee, je hoeft zelf geen kosten voor reparatie te betalen. De reparatiefactuur wordt rechtstreeks door SPB voldaan.

Je kunt per verzekeringsjaar twee maal een schadeloosstelling krijgen, waarbij de totale kosten niet hoger mogen zijn dan de initiële aanschafprijs van het toestel.

De Safe & Smart polis vergoed maximaal de initiële aanschafprijs van het toestel.

Een vergoeding zal steeds bestaan uit een reparatie van het defecte toestel. Mocht de smartphone zijn gestolen of onherstelbaar blijken dan ontvang je een vervangend toestel van hetzelfde merk en model.

Ja, het contract loopt door behalve bij een niet gedekte diefstal.

De belangrijkste voorwaarden

  1. Safe & Smart is enkel geldig voor apparaten aangekocht bij BCC
  2. Je kunt Safe & Smart enkel in een BCC winkel afsluiten.
  3. Safe & Smart heeft een looptijd van tenminste 12 maanden tot maximaal 36 maanden
  4. Safe & Smart kan tot 14 kalenderdagen na aankoop geactiveerd worden (hiervoor is een fysieke controle op de staat en werking van het toestel vereist)
  5. De betaling van de maandelijkse premie loopt steeds en uitsluitend via automatische incasso

Bekijk voor de volledige inhoud van de verzekeringsovereenkomst de algemene voorwaarden.

Beoordeling door klanten: 8,8 (4716 beoordelingen)