Coronavirus: de gevolgen voor je bestelling, installatie of winkelbezoek? Lees meer

Bij BCC heb je de mogelijkheid om naast je minimale 2 jaar fabrieksgarantie je product van aanvullende zekerheid te voorzien met onze Service Plus Polis. Je kunt je wettelijke garantie aanvullen naar 4, 5 of zelfs 7 jaar. Je hebt op dat moment recht op gratis herstel of vervanging bij alle technische mankementen en bij grotere apparaten komen we hiervoor zelfs bij jou thuis langs.

Reviews

Zonder Service Plus Polis Met Service Plus Polis
Fabrieksgarantie van mimimaal 2 jaar
Recht op herstel of vervanging tijdens de fabrieksgarantie tot 7 jaar na aankoop
Geen onderzoekskosten bij reparatie tijdens de fabrieksgarantie tot 7 jaar na aankoop
Aanschafbedrag vergoed als reparatie niet mogelijk is
Gratis vervangend toestel te leen*  
Geen bewijslast om aan te tonen hoe defecten zijn ontstaan  

Voordelen Service Plus Polis

  • 4, 5 of 7 jaar lang kosteloze reparatie of vervanging

    Je kunt met de Service Plus Polis je wettelijke garantie aanvullen naar 4, 5 of 7 jaar. Je hebt tijdens je volledige looptijd recht op kosteloze reparatie of vervanging.

  • Geen onderzoekskosten bij reparatie

    Soms is het niet direct duidelijk hoe een defect aan een product is ontstaan en is er eerst onderzoek nodig. Na de uitkomst van het onderzoek kan je kiezen om wel of niet over te gaan tot reparatie. Met de Service Plus Polis hoef je nooit voor deze onderzoekskosten te betalen ook al het blijkt dat je iets verkeerd hebt gedaan.

  • Aanschafwaarde retour als reparatie niet mogelijk is

    Indien de reparatiekosten te hoog zijn of er geen onderdelen meer te krijgen zijn, ontvang je kosteloos de aanschafwaarde van je aankoop terug  als giftcard om een nieuw product mee aan te schaffen.

  • Gratis vervangend toestel te leen bij reparatie televisie of stofzuiger

    Met de Service Plus Polis zorgen wij ervoor dat je tijdens de reparatieperiode van je televisie of stofzuiger altijd een vervangend exemplaar te leen krijgt.

  • Geen noodzaak om defecten aan te tonen

    In geval van een defect gedurende de looptijd van de Service Plus Polis hoef je niet aan te tonen dat er sprake is van een garantiekwestie en is het aan de fabrikant om aan te tonen dat je niet correct met je product bent omgegaan.

  • Aan huis service bij de grotere apparaten

    Bij de grotere apparaten hoef je niet naar de winkel te komen. Wij komen bij je thuis langs en indien mogelijk lossen we het probleem ter plekken op.

Twijfel je over de Service Plus Polis. Je hoef dit niet gelijk te beslissen, het kan nog tot en met 30 dagen na aankoop geregeld worden in de winkel.  De kosten van deze service zijn per product verschillend. In je winkelmandje zie je de prijs en de mogelijkheden. Wil je het achteraf nog afsluiten dan kan dat in een BCC winkel, dan kun je gewoon even langsgaan en de medewerker regelt het eenvoudig voor je.

Bekijk hier de Algemene Voorwaarden voor de Service Plus Polis.